Suara Anak Pahang - Perlu Baca

30 January, 2011

LIVE UPDATE: TENANG TERKINI - FOTO SUASANA BANJIR DI LABIS










Jam 5.00 petang tadi semua pusat pembuangan undi telah ditutup. Penjumlahan undi sedang ibuat. Dalam masa sama mangsa banjir di DUN Tenang juga sedang dijumlahkan bagi merencanakan bantuan-bantuan yang akan diberikan.

Kemana agaknya puak-puak Pas ini pergi? Mereka yang dulunya menuduh Dato' AI dan jentera BN tidak buak kerja sewaktu berlaku banjir dulu akhirnya terperangkap dirumah-rumah dan restoran-restoran, bukan lagi berusaha untuk membantu mangsa banjir bahkan mereka pula bising-bising kerana tidak diberikan bantuan. Kahkahkah! Allah menunjukkan dan memberikan balasan didunia ini juga. Siapa yang termalu akhirnya?

~ laporan langsung dari Labis.

2 comments:

ISLAMLAH SEPENUHNYA, JGN SEPARUH2 MCM YAHUDI said...

Hanya nak tanya 1 soalan, apa hukumnya UMNO MENGHALALKAN APA YG DI HARAMKAN OLEH ALLAH DALAM BAB JUDI?

bRAVEhEART said...

Secara rasionalnya,
pasti hukumnya haram dan berdosa. Tetapi UMNO ini parti sekular dan tidak janjikan untuk hapuskan itu dan ini apabila berkuasa dan memerintah. Kenapa Pas yang berjanji untuk hapuskan arak dan judi akhirnya membiarkan itu berlaku dan bahkan di Kelantan mereka manambah lagi bilangan lesen penjual minuman keras, apakah hukumnya? Bukankah Pas parti yang kununnya mengamalkan Islam? Kenapa bila berkuasa di Kelantan tidak di kuatkuasakan hukum itu? Bagaimana pula hukum hudud? Banyak yg boleh kita perdebatkan dan perbincangkan tentang kepincangan Pas ini...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...