19 January, 2011

BLOGGER (PENCACAI) PAKATAN SERANG TENANG

Dulu Mat Sabu yang panggil Anu arr sebagai Al-Juburi. Selepas itu di Kota Bharu, Mat Sabu menyembam celah 'kangkang'. Kini (lihat gambar)  tangan Mat Sabu terpaksa mengawal  'lembing awang'nya kerana bimbang tertikam Teo Nie Ching


Warga Felda disaran “menghalau” pengkhianat dan penabur fitnah yang dijangka akan bermaharajalela menabur fitnah menjelangnya pilihan raya kecil dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang nanti. 

Pengerusi Felda, Tan Sri Isa Samad berkata langkah berkenaan amat penting agar keharmonian dan keamanan yang dikecapi oleh warga Felda hari ini terpelihara daripada dimusnahkan oleh anasir yang irihati dengan kejayaan yang dicapai oleh Felda hari ini.


Menurut beliau kemajuan yang dikecapi oleh Felda hari ini sepatutnya dikongsi bersama dan bukannya difitnah dengan pelbagai kenyataan yang tidak masuk akal dengan tujuan untuk memperalat peneroka.

“Kenapa mereka baru sekarang kononnya prihatin dan peka dengan warga peneroka. Kenapa daripada dulu tidak mengambil apa-apa tindakan. Dan kenapa setelah Felda meningkat maju dan peneroka menikmati hasil serta pendapatan yang begitu tinggi, terdapat anasir luar yang cuba menggagu gugat kejayaan ini.

“Golongan seperti ini perlu dihalau daripada Felda agar masyarakat Felda dapat hidup dengan aman,” katanya ketika berucap pada majlis “Kenduri Sekampung” di Felda Tenang yang turut dihadiri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.
  (Klik Ke Blog Pejuang Bangsa)

Hah! Inilah jawapan dan hasil pertemuan antara Nik Aziz dan blogger pencacai pembersih najis Nik Aziz  dan bontot Anu-arr Berahi (ehem) di Kuala Lumpur tidak lama dulu. (Klik Sini)  Ibaratkan 'anjing-anjing yang masih kenyang' mereka ini akan berkeliaran di felda Tenang dan 'menyalak' kesana kemari seperti yang diarahkan oleh tuan (guru)nya.

Perhatikanlah, blogger-blogger ini juga sudah mula memasuki blog-blog pro kerajaan dan melemparkan kata nista serta fitnah yang memburuk-burukkan kerajaan dan pemimpin kerajaan.

Amaran pihak berkuasa tempatan di FeldaTenang: Bagi memastikan suasana sepanjang PRK Tenang akan sentiasa tenang, sila tangkap atau 'pelangkong' (baling, lontar) anjing-anjing yang  berkeliaran dari rumah ke rumah atau disepanjang jalan.


Pas for Aww!!!

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...