Suara Anak Pahang - Perlu Baca

10 January, 2011

ZURAIDA KAMARUDDIN - MULUTNYA MACAM JUBUR AYAM, JUBURNYA PULA TENTU MACAM MULUT AYAM

prruuut!!! tut..tut!


Sebuah laman blog merekacipta sebuah karya kreatif cerpen mengenai sekumpulan perompak yang mengugut untuk merogol, dalam keadaan banyak pihak yang berusaha mengelak dari jadi mangsa rogol namun ada seseorang yang berusaha sunguh-sunguh supaya dirogol (Zuraida lah tu, agaknyalah! hehe!)  Baca disini

Ahli Parlimen Ampang itu mengeluarkan kenyataan mendesak DS Rais meletakkan jawatan atas alasan beliau dituduh merogol. Malangnya, si 'mulut jubur ayam' ni bagaikan seorang pendakwa dan dalam masa sama menjadikan dirinya sebagai saksi. Baca betul-betul diblog itu.

Malangnya segala tuduhan itu,dan segala tuduhan pihak pembangkang tidak berasas sama sekali kerana pihat yang dituduh dirogol telah menafikannya sama sekali. Jadi siapakah sekarang yang sepatutnya meletakkan jawatan? Mungkin Zuraida terbayang-bayang pengalaman dirogol dan termimpi-mimpkan untuk dirogol, menikmatinya sekali seumur hidup. Jika itulah alasan yang membuatnya sasau, mungkin beliau boleh mendapatkan khidmat Mat-mat Bangla dan Mat-mat Indon yang berlambak di negara kita ini.

Mungkinkah benar bahawa; Si Zuraida ini mulutnya macam jubur ayam dan juburnya pula macam mulut ayam? Oiii! Anu-arr yang main jubur beria-ia kamu pertahankan, kenapa? Teringin nak dijuburi juga ke? Kehkehkeh!



7 comments:

YB Raz said...

fuh kategori 18sx ni hehehe

Anonymous said...

Kenapa tak mintak anwar yg rogol buntut org tu berhenti dari jadi ketua pembangkang wahai zuraida?

sekupangdua said...

Salam sahabat,
menjadikan diri popular banyak cara dan kekadang nasib seseorang tu tetiba boleh bertukar, tapi itu semua telah pun di remark dalam suratan, tapi tak heran sangat sekarang ni sudah ada jenis ketiga yang suka popularkan diri dengan pelbagai cara termasuk yg guna teknik jubo ayam (istilah org perak)
kalau dulu cara minah ni mungkin buat orang terkejt badak. tapi sekarang ni tak boleh dinafikan terutama Pemimpin Kaki reverse ni bukan asing lagi... malah sangat suka dengan istilah JUBO ni...

sudah la dulu dengan eli dia bukan main melenting menjadi tukang lowyer si eli sekarang ni pulak nak jadi pendakwa pulak, apa dia ingat dia boleh buat sesuka hati dia nak peleceh rakyat. mungkin dengan cara jubo ayam ni dia cuba nak meletupkan nama supaya semua yg ikut boleh disuruh angguk dan diminta geleng hehehe...

Hmmmm ... kalau guru nya si Jubri, muskil juga hamba... apakah pandangan tuan hamba iskkk adakah dia juga hmmm ... mangsa iskkk mana mungkin, tapi kalau dah minat sijubri ni... sekali tepuk berombak-ombak memang mengairahkan nya iskkk.. mana mungkin!!!

hehehe tutup cerita lah bro, nanti hilang selera pulak kalau fikir kelaku kegemaran sijubri ni...

Anonymous said...

Psst Braveheart.
Silap tu.. jangan la diubah title yang dah dianugerah kepadanya. dia tu Zuraida Pantat Ayam. Haaa, baru sedap bunyinya kan? Awwwww....

Suka makan tart nenas.

Anonymous said...

saya suka wanita..dan wanita wanita..termasuklah sizuarida ini....

Anonymous said...

Hehe, malang sungguhlah bagi sesiapapun yang dalam fikirannya ada keinginan untuk merogol si zuraida ni, tak sanggup aku! tak sanggup! jubur dia macam mulut ayam...hehe

Anonymous said...

Zuraidah muka pantat.. pantat cantik lah la tengoh kalau zuraidah.. aduk pengsan wak...lopong serabut hutan simpan kerajaan..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...