Suara Anak Pahang - Perlu Baca

26 January, 2011

'TENTERA SYAITAN' PAS BERGERAK KE TENANG



Klip video bilik gerakan Pas dan UMNO di Felda Tenang yang bersebelahan 
tanpa berlaku apa-apa inseden buruk jika tidak ada campor tangan dari luar.


Sejak penamaan calon PRK DUN Tenang, suasana memang tenang dan aman. Jika kita berpeluang ke Felda Tenang, kita akan dapat melihat bilik gerakan Pas dan UMNO bersebelahan dan dalam jarak yang sangat hampir. Tidak ada sebarang masalah kerana mereka telah hidup rukun dan damai selama ini selama puluhan tahun.

Namun saya menjangka keadaan ini tidak akan kekal lama kerana 'tentera syaitan' yang akan dibawa masuk negeri bawah bayangan bulan yang terkenal dengan sikap ekstremis dan bahkan menghampiri militan akan bertindak ganas diluar kawalan.

Pengalaman yang lalu telah memberikan kita pengajaran bahawa 'tentera syaitan' ini memang diasuh untuk bersikap ganas. Malanglah bagi penduduk Tenang jika mereka ini dibiarkan masuk dengan bebas. Pihak berkuasa sepatutnya bertindak dan menyekat mereka ini dari memasuki Labis walau apa alasan mereka sekalipun.

Pihak Polis harus berhati-hati dan bertindak tegas dengan para penyokong Pas yang diimpot supaya tidak bertindak ganas sepanjang PRK Tenang kali ini.


Pas sudah terbukti dengan keganasan mereka sejak dari dahulu lagi

Pas adalah keganasan! Malaysia lebih selamat tanpa Pas, parti yang peralatkan agama Islam.



2 comments:

Hahn said...

Betul tuan.

DIMANA ADA PAS DI SITU ADA KEJAHATAN DAN DIMANA ADA KEJAHATAN DI SITU ADA PAS

Itu nak panggil apa? Takkan malaikat. Maka itu adalah perbuatan Syaitan oleh Syaitan.

YB Raz said...

mereka memang ganas..mungkin dlm 5 atau 10 tahun mereka akan guna bom pula hehehe

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...