28 May, 2012

ANU ARR DI TIBAI UMMI HAFILDA




1. Dalam ceramah Anu arr vs Ummi Hafilda di Lembah Pantai baru-baru ni, Anu arr di tibai dengan teruknya oleh Ummi. Dengari ceramah ini sepenuhnya dengan hati-hati terutama jika ada penyokong pembangkang atau ada kecenderungan untuk menyokong pembangkang kerana ini alasan bahawa Anu arr tidak layak jadi PM.

2. Ini bukan mengenai politik dan tidak mengenai UMNO sama sekali. Ini adalah mengenai dendam peribadi Ummi kepada Anu arr. Ummi merasa diseksa oleh Anu arr ketika beliau berkuasa dengan menggunakan polis untuk melakukan tekanan bagi pihaknya. Segalanya adalah kerana Ummi ingin menyatakan kebenaran dan menyedarkan Anu arr bahawa dia melakukan kesalahan dengan menjadikan Shamsidar kekasih gelapnya.

3. Ummi dengan berani membongkar kisah kecurangan Anu arr serta skandal-skandal seks Anu arr dihadapan Izzah. Izzah tidak terkata apa-apa kerana terasa kemaluan...oppp...kemalu-maluan mungkin juga kerana bersetuju juga bahawa apa yang Ummi katakan itu adalah kebenaran.

4. Ummi mencabar Anu arr untuk menyamannya. Apakah Anu arr berani? Jika melihat bengkoknya totey Anu arr itu, sudah tentu bengkok juga hati Anu arr dan sudah pasti dia tidak akan berani untuk menyaman Ummi.

5. Izzah serta penyokong pembangkang menyifatkan tragedi di Lembah Pantai malam itu sebagai tragedi berdarah kerana ada sedikit kekecohan yang berlaku, namun yang lebih parah adalah hati Anu arr 'berahi' yang merasakan maruah nya sudah hilang akibat dimalukan oleh Ummi dihadapan anaknya Izzah.

6. Kepada Izzah kita ingin tanyakan, apakah kamu fikir papa kamu masih lagi hebat? Beranikah kamu menjawab apakah benar dakwaan Ummi bahawa Anu arr memang ada hubungan dengan Shamsidar? Bahkan Afifa  adalah hasil hubungan terlarangnya dengan Anu arr dengan Shamsidar?  












1 comment:

Anonymous said...

ANWAR KASI SAMAN LA ITU PEREMPUAN. APASAL LU TAK MAU SAMAN 100JUTA SAMA DIA? WA SAJA MAU TANYA KALO LU TARAK BIKIN SAMA ITU SHAMSIDAR..ITU UMMI CAKAP SAYA TARAK CAKAP..KENAPA LU TARAK MAU SAMAN SAMA DIA? WAAA INGAT ITU CAKAP UMMI ADE BETULL MAA...LU BUKAN ITU NAMA RAJA SAMAN KAH? ALA BIKIN CAKAP LA ALA BIKIN...KITA OLANG CINA TALAK APA PUYNYA...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...