22 January, 2011

CERAMAH ANU ARR DI FELDA TENANG

Bilik gerakan PKR di Labis


 Sokongan sewaktu penamaan calon di Labis

Malam tadi, Anu arr mengadakan ceramahnya di Felda Tenang. Kita tidak pasti bagaimana sambutan yang diberikan. Tapi pasti ada yang sudah jemu dengan lakunan tok selampit ini. Yang pasti juga, beliau akan janjikan banyak perkara yang jika beliau sendiri sebagai PM, tidak akan mampu untuk tunaikan. 

Kita faham niatnya hanyalah untuk menyusahkan kerajaan dan meletakkan kerajaan didalam keadaan yang sukar dan ekonomi yang tidak baik supaya negara jadi gawat dan huru-hara maka mudahlah beliau tampil kehadapan dan kononnya akan menjadi penyelamat. Kita patut juga sesekali bertanya kepada Anu arr, kenapa tidak dia laksanakan segala perancangan ekonomi yang sering dia tuntut kerajaan lakukan semasa dia berkuasa sebagai TPM dan menteri kewangan dulu? 

Kenapa setelah dia tidak berkuasa baru dia menuntut orang lain lakukan perkara yang dia tidak pernah atau gaga laksanalkan? Pemimpin jenis apakah Anu arr ini? Nyata dia bukan anugerah Tuhan, tetapi hanyalah seekor binatang politik dan malapetaka untuk negara dan bangsa kita. 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Unknown said...

Salam...

Blog sahabat telah saya linkkan di laman blog www.politikharian.blogspot.com , pohon jasabaik sahabat linkkan laman portal www.politikharian.com ke laman blog sahabat untuk mendapatkan informasi berita politik terkini. Terima kasih.

Salam Perjuangan.

p.s: Pic anu pakai cermin gelap x de ke :)

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...