22 January, 2011

PAS SEMAKIN HARI SEMAKIN HARAMJADAH

 Pas itu DAP, DAP itu kafir harbi


 Vendalism penyokong Pas menuduh Polis makan rasuah


 Lagi menuduh polis, mereka lupa Polis lah yang selama ini mengawal keselamatan negara


Jika Pas memerintah, negara Islam Malaysia akan jadi seperti Iran


PRK adalah satu proses demokrasi. Dan ianya harus dijalankan dengan cara yang berhemah. Namun gelagat penyokong Pas yang ekstream, yang nampak menuju kearah militan itu telah mencemarkan proses penamaan calon DUN tenang di Labis pagi tadi.

Kita tidak salahkan kepada penyokong Pas 100%  kerana kita pasti segalanya bermula dari kemimpinan parti itu secara terancang. Kita kesal kerana sikap militan mereka menakutkan rakyat dan boleh menghuru-harakan kestabilan politik negara. Berbagai provokasi dan sikap ganas mereka mampu mencetus pergaduhan, mujur pihak polis mampu mengawal keadaan.

Keganasan mereka bukan setakat mencabar penyokong lawan bahkan mereka turut merosakkan harta benda milik awam. Pas memang hamPAS dari dunia ke akhirat. Memang Pas semakin hari semakin haramjadah! Pas for Awww!!

6 comments:

Anak Lenggong said...

Sebenarnya islam ditakuti oleh bangsa lain disebabkan sikap fanatik pak lobai pas...mereka ini jugalah penaung pembawa fitnah,ganas dan bebal..cuma mengangap diri mereka sahaja yang betul..orang lain semua nya salah.

Anonymous said...

maaf, rakyat bijak menilai sesuatu berita..

belajar lagi dlm melaporkan berita bohong..'membangun bersama islam'..bukan 'membangun sesama islam'...

faked!

bloglist malaysia said...

Kahkahkah.. Macam budak2 tadika lah ko.. Sikit2 nangis.. Macam mana nak jadi pejuang.. hahaha...

Anonymous said...

Dulu membangun bersam Islam
Sekarang membangun bersama DAPig
Dulu memimpin bersama Islam
Sekarang DAP memimpin Islam
Dulu Islam di hormati
Sekarang Islam di pijak & hina

Anonymous said...

Dulu membangun bersam Islam
Sekarang membangun bersama DAPig
Dulu memimpin bersama Islam
Sekarang DAP memimpin Islam
Dulu Islam di hormati
Sekarang Islam di pijak & hina

Anonymous said...

mungkin org tu minat nak jadi polis tapi tak dapat. huuh tu yg marah sangat kat polis tu. cuba bagi dia jadi polis. muking dia tak ambil rasuah.kalau dia anak jantan suruh dia pie temuduga polis.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...