25 January, 2011

PAS SESUMPAH - YANG HALAL DAN HARAM....




Kini muslimah politik Pas boleh berpakaian Cina @ cheongsam, boleh berjabat tangan dengan bukan muhrim. Parti Pas yang 'kununnya' perjuangkan Islam itu kini sudah beransur-ansur berubah menjadi lebih terbuka lagi. Kerana itulah Pas kebelakangan ini hadir dengan slogan 'Pas for Awww' oppp! 'Pas for All' Pas sudah berubah arah kepada sekular.




Sekarang Cikgu Normala sudah boleh bermesra dengan Teresa  'Cock' dan belajar sesuatu tentang kebebasan dalam maksud yang lebih luas lagi.  Juga belajar bagaimana Teresa telah 'membuka' luas xxxxx nya.

Jangan hairan jika dulu Nik Aziz tidak langsung beri peluang kepada calon wanita bertanding dalam mana-mana pilihanraya, kini segalanya sudah berubah kerana Nik Aziz juga sudah bertukjar jadi sesumpah. Pas adalah parti sesumpah yang menghalalkan segalanya bagi puak mereka namun dalam masa sama mengharamkan jika perkara berkenaan berlaku dikalangan yang buan dari puak mereka.

Pas for Aww! ...tetap hampas selamanya.


 Gambar ini hadiah untuk penyokong Pas dan pemimpin Pas yang suka kelucahan dalam ucapan mereka. Cikgu Mala = Teresa, hehe. Cikgu Mala pun dah berubah pakai cheongsam, 
jangan nanti ambil juga gambar macam Eli ni dah lah!

1 comment:

fre da said...

pagi bh.

bab baju apa salahnya.diam diam mereka mengakui satu malaysia
.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...