20 February, 2011

6 Jahanam Mengencingi Kerdau Malam Ini



Di beritakan malam ini sedang berlangsung ceramah perdana di Tapak Kompleks Pas Kerdau.

Penceramah dari kumpulan 6 Jahanam dijadualkan akan mengencingi para pengundi dun kerdau, antaranya Anu arr Ibrahim, Tuan Ibrahim Tuan Man, Chua Jui Meng, Hamzah Jaafar dan Leong Ngah Ngah.

Tajuk berita esok yang boleh dibaca malam ini adalah: Penduduk Kerdau Mengadu Bau Hancing Di Tapak Ceramah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Arif Omar said...

orang kerdau tak minum kencing merekam ini. air sungaiu kerdau lagi bersih dan bermenafaat. jangan bimbang.

Tenno perang said...

balerrr wehhhh....abih lahhh....org kerdo ter kener kencing....pakatan nih bukan ander kerjer asyik dom membeser(kencing)(loghat pahang)hancing wehh...habih lah kena cuci sok...silap2 kener samok wehh....sbb chua n leong ngah2 tuh pun ander..tapi nuar berahim ter lagi ler kener nengok2kan...abih di usha anok muda jambu ter..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...