21 February, 2011

BN SUDAH BERSEDIA DI KERDAU


Peta kawasan Peti Undi dalam DUN Kerdau


Semalam saya meluangkan masa saya melawat beberapa kawasan PU dalam DUN Kerdau bagi melihat persediaan jentera pilihanraya BN. Saya cukup 'impress' dengan apa yang cawangan-cawangan dan bahagian sudah lakukan. Nampaknya semua sudah bersedia, hanya menanti MB Pahang memalu 'gendang perang'.

Saya sempat menjenguk di PU Rumpun Makmur, Lipat Kajang, Kerdau, Desa Murni dan menyaksikan segalanya sudah bersedia. Segala keperluan dan kelengkapan asas sudah disediakan. Perjuangan kita bukan hanya untuk menang, tetapi lebih dari itu, iaitu menang dengan majoriti yang lebih besar. Sambil akan memastikan tidak ada lagi peti undi yang kalah seperti dalam PRU lalu dimana BN kalah 5 undi disatu PU (sengaja tidak mahu diumumkan).








 PU Kerdau


 PU Lipat Kajang

 PU Lipat Kajang


 PU Kerdau

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...