Suara Anak Pahang - Perlu Baca

24 February, 2011

CALON DUN KERDAU, PAS BATUK DITANGGA, UHUK! UHUK! UHUK!


Akhirnya sah Datuk Tuan Ibrahin Tuan Man 'takut' bertanding di DUN Kerdau dalam PRK nanti.  Sah juga 
Nasaruddin Hassan Tantawi 'kecut telor' untuk dicalonkan di DUN Kerdau. Maka, sahlah Ketua Penerangan Pas Pahang, Hassanuddin Salim yang juga calon yang kalah dalam PRU lalu terpaksa dengan muka 'bodohnya' ditandingkan dengan calon yang lebih 'gagah' dari UMNO BN.

Baca ulasan dan pandangan BH mengenai PRK DUN Kerdau berdasarkan calon-calon yang bertanding itu. Apapun, Pas nampaknya hanya ibarat melepaskan baruk ditangga: Uhuk! Uhuk! Uhuk! Keh keh keh!!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...