Suara Anak Pahang - Perlu Baca

11 February, 2011

AL-JUBURI AKAN LARIKAN DIRI ?



Foto: Anu-arr ketika sesi latihan lari 10 ribu sentimeter


Anu-arr telah cuba sedaya upaya untuk bertahan, cuba berbagai cara untuk mendapatkan kuasa yang bukanpun haknya, mengajar ramai orang untuk berkongsi mimpi dengannya....jika dia jadi Perdana Menteri...pasti segalanya akan selesai.

Agenda pertamanya, segala tuduhan liwat keatasnya akan dihapuskan. Segala kertas-kertas pendakwaaan dan pertuduhan terhadapnya akan dihilangkan. Segala pendakwa-pendakwa akan dirayu, didesak dan diugut untuk menarik balik tuduhan keatasnya.

Agenda keduanya, semua musuh-musuh politiknya akan diberikan balasan dengan memasukannya kedalam penjara dan tahanan ISA. Pusat-pusat tahanan akan diperbesarkan bagi menampung lebih ramai pesalah politik didalamnya.

Agenda ketiga, Parti Keadilan Rakyat akan dibubarkan kerana tidak perlu lagi keadilan, Anu-arr itu sendiri adalah keadailan. Semua kebebasan akhbar juga ditarik balik kerana Anu-arr sudah bebas, tidak perlu lagi kebebasan untuk sesiapapun.

Bagaimanapun, impiannya semakin hari semakin pudar. 16 september nya yang hanya 'tong kosong' gagal. Pelan 100 harinya juga gagal dan mungkin beliau perlu mengadakan 100 lagi pelan-pelan lain. Ramai pengasas PKR sudah meninggalkannya sebelum mereka diliwat oleh Anu-arr. PKR jadi semakin kecil dan semakin tidak dihormati bahkan oleh perempuan jalang tua sekalipun.

Perbicaraannya semakin lama semakin panjang. Dia tahu hari-hari terakhirnya sebagai seorang yang bebas semakin hari semakin hampir ke penghujungnya. Beliau tentu akan kembali juga bertemu kawan-kawan lamanya di Sg. Buluh. Itulah tempat istirehat seorang Raja Demonstrasi Jalanan.

Dia tidak sanggup ditahan lagi. Lakonannya mengenai sakit belakang tentu tidak akan dapat diulangi lagi. Mata lebamnya tentu tidak sanggup dilebamkan sendiri lagi seperti dulu. Yang utama sekali, disana dia tidak ada pembancuh kopi yang boleh dibontotinya. Dia kena larikan diri. Bagaimana hendak dia lakuikan itu?

Blog The Unspinners telah dengan sumber dari sumber rahsia...........(SILA KLIK)....>>

Bila dan bagaimana Anwar akan larikan diri? Bhg 1 

Bila dan bagaimana Anwar akan larikan diri? Bhg 2 (Akhir)


(Sebahagian dari The Unspinners Bhg.2):
......
Terbaru, rakan-rakan kami dalam PKR mendedahkan semasa perjumpaan dengan pemimpin India PKR pada 2 Feb 2011 di Ibu Pejabat PKR Tropicana, Anwar menuduh kerajaan sedang merancang untuk membunuhnya dengan cara mengatur kemalangan jalan raya.

Anwar dakwa tindakan desperado tersebut akan dilakukan kerana mahkamah sehingga kini tidak dapat mensabitkan dirinya dengan kesalahan liwat. Yang menjadi saksi dalam perjumpaan tersebut ialah N. Surendren, Naib Presiden, Dr. Xavier Jayakumar, Adun Seri Andalas, Sivarasa, AP Subang, S. Manikavasagam, AP Kapar, Manoharan, Adun Kota Alam Shah dan ramai lagi.

Nampaknya Anwar sedang berusaha untuk halalkan bakal tindakan yang akan diambil bagi mengelak hukuman penjara kes liwatnya......

 

>>........wikifreak' (bukan wikiweak) telah mendapatkan maklumat bagaimana Anu-arr akan melarikan dirinya. Maklumat ini juga diperolehi dari ejen KGB ( Khong Guan Biscuit) yang tidak boLeh dipercaya.

 

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...