17 February, 2011

PAS NIK AZIZ BERJAYA MENTARBIAH


Hok lagu ni berapo rial? Mat Sapu dorh try ko dork lagi hork ni?


Wah! Bangganya kita bila Pas dibawah Nik Aziz berjaya mentarbiahkan rakyat Kelantan, kearah 'Isle' yang menurut cara Pas. Dua hari lepas hebohlah MP Kota bahru menyerbu rumah pelacuran di Lorong Limau Manis,Kelantan. Serbuan dibuat sampai runtuh rumah terbabit. Fuyoo dah macam komando Israel serang Lebanon je hehehe! Klik untuk baca seterusnya di blog Inspirasi Remaja Kini.

Itulah Islam cara Pas. Pas hanya sebuah parti politik yang hanya pergunakan agama untuk kepentingan memenangi pilihanraya semata-mata.

Orang kata corak pentadbiran tok guru ni amatlah hebat. Sampaikan pelacur kat sanapun bertudung. Memang hebatlah tarbiyah tok guru ni. Tak pernah lagi aku tengok pelacur kat tepi jalan bertudung menunggu pelanggan. Benda ni korang boleh jumpa kat Kelantan je hehehehe.

“Dok, dia mari main lah…. ramai mari main… orang pakai kopiah pun mari sini juga…” kata Jai lagi yang antara lainnya menjelaskan bahawa beberapa orang dari Majlis Perbandaran itu adalah pelanggan premis pelacuran itu.

Pusat pelacuran di Kampung Limau Manis ini tidak lebih 100 meter dari kediaman Taman Limau Manis. Ia juga tidak sampai 200 meter dari kediaman dan premis perniagaan sahabat baik Nik Aziz bernama Kenny Chua. Serta tidak lebih 500 meter dari Kompleks SUK yang menempatkan pejabat Menteri Besar Kelantan.

Kalau korang tahu area mana pelacur bertudung ni, korang boleh klik sini. Dia ni dulu orang kuat tok guru jugak. Tu pasal dia tahu benda benda camni hehehehe. 

3 comments:

dzimba said...

nik aziz buta sebagaimana pengikut dia buta melihat nik aziz

bRAVEhEART said...

hehe, tapi aku tidak buta untuk melihat yg berbogel spt dlm gambar tu, besttttttt!! masyallah!!! masyallah!!! masyallah!!!ermphhh!! alhamdulilahhhhhhhh! kah kah kah

Anonymous said...

blog bengap!!! sama ngan tuan dia...buduhhh..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...