21 February, 2011

CERAMAH PAS DI KERDAU SEMALAM .......


Markas Pas Kerdau tempat Anu arr dan rakan 6 jahanamnya kencing semalam


Pondok menunggu bas berhadapan Markas Pas sudah mereka tawan,
buat tidak tetapi tetap ingin merampas, lepas ni habis masjid dan suran akan dirampas mereka


Malam minggu yang  lalu PKR mengadakan Ceramah di Seberang Jaya , depan Tesco Extra .  Ceramah berkenaan dihadiri oleh bintang utama pelakon 'anugerah tuhan', DS Anwar Ibrahim di kubu kuatnya sendiri. Bagaimanapun hehadiran pada malam itu dianggarkan lebih kurang 4000 orang sahaja, namun  pengerusi majlis itu mengumumkan bahawa kehadiran yang tinggi sehingga sampai 15,000 orang. Entah bagaimana pengiraan dibuat agaknya, mungkin juga dengan. mengira juga penghuni umah2 flet & pengunjung Tesco  berkenaan, Hahahaha ! Itu pun mau kencing juga ka?

Semalam di Kerdau, di Tapak Kompleks Pas Kerdau. Penceramah dari kumpulan 6 Jahanam telah mengencingi para pengundi dun kerdau, antaranya Anu arr Ibrahim, Tuan Ibrahim Tuan Man, Chua Jui Meng, Hamzah Jaafar dan Leong Ngah Ngah. Kehadiran juga seperti yang dijangkan, hanya sekitar 800 orang, itupun termasuk para peniaga. Kalau nak banyak, mungkin pokok-pokok getah dikiri-kanan kawasan ceramah itu juga bolehlah dikira sekali. Hehehehe!

Anu arr sudah semakin dipinggirkan. Menjelang PRU13 nanti, nama Anu arr pun tentu sudah dilupakan melainkan sebagai seorang tokoh 'Penglipurlara Negara'.


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...