Suara Anak Pahang - Perlu Baca

21 February, 2011

HANGAT: PKR BOIKOT DAN AKAN SABOTAJ KERDAU ?


 Fauzi, hang jangan la dok merajuk, buruk nampaknya, muka hang pun dah tua nampak 
macam muka kura-kura je, hehe


Menurut blog PahangKu, (klik sini) Pengerusi PKR negeri Pahang, Datuk Fauzi Abdul Rahman telah menghilangkan diri dan tidak lagi dapat dihubungi. Menurut sumber, ini adalah kerana beliau kecil hati kerana tidak dicalonkan di PRK DUN Kerdau yang kosong baru-baru ini.

Patutlah pada malam semalam ceramah yang diadakan di Kerdau tidak dihadirinya. Patutlah hanya ada 5 Jahanam pada lamam semalam.

Saya secara peribadinya memang bersetuju supata kerusi ini di berikan kepada PKR memandangkan Pas sudah ada kommitmennya di Merlimau. Tambahan pula Tuan Ibrahim sendiri sudah dilantik sebagai Pengarah Pilihanraya disana, tak kan dalam masa sama nak juga jadi calin PTK di Kerdau. Nampak sangatlah ketamakkannya.

Saya suka kerusi Kedau diberikan kepada tetapi bukanlah untuk Datuk Fauzi, kerana calon yang lebih sesuai adalah Haji Suhaimi Said Ketua PKR Cabang Kuala Krau. Entahlah apa nak jadi dengan puak khawarij yang tamak ini, tak ada langsung keinginan untuk bertolak ansur dan percaya mempercayai sesama sepasukan. Mengukut kata mereka, mereka lebih rela Pas sendiri yang bertanding kerana jika PKR kemungkinan untuk melompat parti itu adalah tinggi. Mungkin juga ada benarnya, kerana didalam Pas mereka yang bertanding mestilah 'berbaiah' dengan menjatuhkan talak 3 jika mereka melompat parti, hehe! Asal Pas mestilah halal.

Haramjadah punya klhawarij!

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...