Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 February, 2011

CMK KAH YANG MERAYAU DAN MEROYAN ITU ?


Kesian sahabat lama saya CMK yang kebelakangan ini kehilangan arahtuju. Dia kununnya meninggalkan PKR tetapi dalam masa sama PKR juga menendangnya keluar. Dia cuba untuk bersama Pas, malangnya hanya sempat sekali dua saja berkongsi pentas akhirnya dia disingkirkan.

Dalam masa PRK Kerdau ini sesekali kelihatan kelibat wajahnya namun dipinggirkan dan diasingkan juga. Kesihan dia. Dengar khabarnya CMK cuba menagih simpati dan menjual dirinya kepada UMNO, malangnya sudah tidak ada tempat untuk orang sepertinya didalam UMNO Pahang ini.

Rupanya susah juga jika menjadi 'hantu raya' yang tidak bertuan ini. Dulu CMK selalu menyindir BH sebagai orang yang merintih dan menagih simpati, akhirnya sudah tidak ada bezanya antara dia dengan saya, hehehe! Kita serupa! Huhu!

3 comments:

Arif Omar said...

stok air kencing dsai ada pada saya untuk cmk. dia tak dapat minum air kencing dsai kot. itu yang cmk meroyan tu. kih kih kih

blogenstarz said...

Ciumlah lagi Anwar tu....
He he he

sejahtera39 said...

yelh bangsat mcm ni jgn kasi muka..umno pahang jgn lh terlalu baek sangat...permohonan untuk jadi tolak terus perengkat cawangan lg...ini orng musuh dlm selimut...jangan percaya...buat malu Pahlawan Mat Kilau aje...klu mat kilau maseh ada mau rasanya budak dapat penerajang dia...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...