Suara Anak Pahang - Perlu Baca

26 February, 2011

SATU LAWAN SATU












Sebentar tadi Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia mengumumkan pemilihan di kedua-dua DUN Kerdau dan Merlimau adalah satu lawan satu. DUN Kerdau menyaksikan pertandingan antara calon UMNO BN Syed Ibrahim Syed Ahmad dengan calon Pas,Hassanuddin Salim sementar di Merlimau Roslan Ahmad UMNO BN ditentang oleh Yuhaizad Abdullah yang mewakili Pas.

Di Kerdau, ura-ura ada calon bebas akan bertanding tidak berlaku namun mungkin semangat dari golongan PKR yang kecewa masih ada dan membawa. Kesihan pada Hj. Suhaimi Said, seorang aktivis yang berkebolehan namun tidak diberikan peluang.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...