Suara Anak Pahang - Perlu Baca

03 February, 2011

BENARKAH SAM BADUT JADI CALON MERLIMAU?





Menurut sumber dalaman PKR sendiri bahawa Sam ketot  (gambar diatas) akan diletakkan sebagai calon Pakatan Rakyat di PRK Merlimau nanti. Memang Pas sangat berhajat dan mengidam kerusi berkenaan terutama untuk menebus 'kemaluan' mereka apabila tewas memalukan di PRK DUN Tenang beberapa hari lalu.
Namun, dalam tarik tali antara PKR dengan Pas akhirnya PKR boleh tersenyum senang apabila Pas terpaksa mengalah apabila PR membangkitkan kekalahan mereka  (calon Pas yang dirasakan tidak berwibawa) di Tenang lalu.

Didalam PKR sendiri memang mereka juga berebut-rebut untuk menjadi calon kerana membayangkan sokongan kuat yang akan mereka perolehi yang akan memenangkan mereka dan akan memberikan calonnya title sebagai YB. Bagaimanapun dalam perebutan itu Sam ketot telah mendahului nama-nama lain bukan kerana sokongan akar umbi sangat tetapi kerana sokongan kuat dari Azmin Ali.

Apapun, kita mengucapkan tahiah kepada Sam ketot @ Badut PKR ini kerana dipersetujui untuk dicalonkan bagi merebut kerusi DUN Merlimau. BH akan turun berkempen bermati-matian kerana seorang sahabat lama.

4 comments:

Anonymous said...

Sam Ketot....kah..kah..kah..nak jadi PM...ganti anwar..Aku PAS haramkan nak pangkah sam ketot nih! Tengok muka pon x de ciri-ciri pemimpin berwibawa...

bRAVEhEART said...

salam,
kahkahkah! aku pn nak tergelak juga tp nak buat camana? kan itu pilihan org kuat abg nuar kita, kak jijah pn dah tk boleh nak bantah...he love him more than her....hahaha

Anonymous said...

Ha.. Ha.. Ha... Kalu ganti Husni Mubarak ni, molek belako lah.. Ha.Ha..Ha.. Sangat Berkaliber jika dibandingkan ngan ostat2 belaan PASetan.. ha.. ha..ha..Aduii!!!

Anonymous said...

orang merlimau mengalu-alukan pencalonan beliau..

nak tengok kami lanyak org PKR mcm mana?

serah tengkok org ini.. kami akan tunjukkan

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...