Suara Anak Pahang - Perlu Baca

10 February, 2011

ISLAM PAS SUDAH TERPESONG JAUH



These are words coming from a PAS MP, it is not made up by the newspaper or manipulated by some self-exiled blogger living in the UK. This is real

This is the real deal.
~ dari blog My Anger, It May br Yours Too...(Klik)


Akhirnya Pas memperakui bahawa adalah tidak mungkin untuk membangunkan sebuah negara Islam di Malaysia ini dalam keadaan hidup kita berbilang kaum dan berbagai anutan agama. Ini diperakui sendiri oleh
Ahli Parlimen Pas melalui akhbar seperti di atas.

Jadi, juka tidak untuk memperjuangkan kerajaan Islam, apa lagi yang ingin Pas perjuangkan? Akhir-akhir ini kita lihat Pas terlalu menuruti kata rakan kongsinya, DAP yang memperjuangkan fahaman komunis dan sikap rasisnya itu. Apakah niat sebenar Pas? Tanpa mereka sedari dan hanya kerana pemimpin mereka rakuskan kuasa maka mereka sanggup mendukung hasrat kafir harbi DAP yang selama ini memusuhi UMNO kerana sikap membela bangsa Melayu.

Memang UMNO membela bangsa Melayu, tidakkah Melayu yang UMNO bela itu adalah Islam yang Pas perjuangkan selama ini? Lebih 50 tahun UMNO perjuangkan Melayu, tidakkah Melayu yang UMNO perjuangkan itu adalah para pemimpin ketika ini? Yang menerima segala bantuan dan subsidi dari kerajaan memerintah tidakkah dari kalangan pemimpin dan pengikut Pas masa kini? Cuma kerana hati mereka yang  busuk mama mereka menafikan segalanya itu.

Dikampong-kampong saya melihat ada bapak-bapak kita yang sudah kemaruk dengan fahaman Pas sering mengutuk kerajaan itu dan ini dikedai-kedai kopi atau dimana-mana, namun apabila kerajaan memberikan bantuan dan subsidi pertanian atau sebagainya, merekalah yang paling cepat datang kehadapan untuk mendapatkan bantuan itu. Memang mereka dari kaum yang celaka dan mencelakakan bangsa.

Dalam keadaan kerajaan berusaha untuk mempertahankan hak-hak orang Melayu, Pas yang mengaku Islam dan berbangsa Melayu ini turut juga membantahnya. Mungkin para pemimpin mereka seda apa risikonya, namun para pengikut yang 'setengah tiang' tidak faham apa-apa selain dari menyeru perkataan: Allahuakbar! biarpun sepatah-dua ayat Al-Quraan itu dibaca oleh orang cina yang nyata kafir harbi. 

Islam Pas sudah terpesong jauh. Apa beza Nik Aziz dengan Ayah Pin ? Hehehe!




















1 comment:

Anonymous said...

hahaha, sama saja kot?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...