Suara Anak Pahang - Perlu Baca

22 February, 2011

PAS PAHANG MOHON DERMA UNTUK KERDAU?




Sempena PRK DUN Kerdau, Pas Pahang telah menyebarkan pekeliling melalui laman blognya 'Pahang Selamat, Rakyat Nikmat'  bagi memohon sumbangan. Laman blog berkenaan menulis begini:

Assalamu’alaikum. Sumbangan infaq tuan/puan amat diperlukan bagi membantu PAS Pahang menghadapi PRK Dun Kerdau dalam masa terdekat. Infaq terus ke akaun Perhubungan PAS Pahang: XXXX  060xxxx00000xx. XXX xxx05xxxxxxx. Makluman infaq, SMS ke 013xxxxxxx

~ Setiausaha Perhubungan PAS Pahang

Kita rakyat tertanya-tanya; Mereka yang nak bertanding kenapa pula kita yang mesti menderma? Jika menang merka yang akan jadi YB dan kita rakyat tetap seperti dulu juga.

Dan satu soalan bonus yang kita nak tanya mengenai tabung-tabung ni adalah; Apa cerita dengan Tabung Memali dulu? Mat Sabu sudah sapu ke? Hehehe!

2 comments:

Anonymous said...

Memanglah macam tu. Kalau BM pun macam tu gak. Kalau nak keluar dari poket calun tak mampu. Nasib baik BN banyak bantu calun-calun dari segi kewangan. Masa tulah duti turun dari langgit (tak tau dari mana sumber yang diperolihi). Habis berjuta-juta pun tak apa bulan duit calun kan kan
Fikir-fikirkan lah jangan membazir

budak desa murni said...

tu lah, elok jangan ada PRK di kerdau ni, serahkan saja pada BN kerusi itu kan? pas tanding pun bukan boleh menang, akhir2 ni rakyat dan sah tolak pas....tk masuk syuga ke saya sbb tak undi Pas ni wahai tuan garu? hehe

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...