Suara Anak Pahang - Perlu Baca

23 February, 2011

PAHANG DAILY ONLINE MEMANG ACUAN PAS

Pahang Daily Online dalam postingnya menganggap UMNO BN salah pilih calon DUN Kerdau. Nampaknya syaitan yang selama ini bersahabat dengan Pas sudah juga mempengaruhi PDO. Bagi Pas apa saja yang UMNO lakukan adalah HARAM tetapi jika perkara sama dilakuakan oleh Pas adalah HALAL. Fatwa Pas: UMNO 'haramun' dan Pas 'halalun'.

Begitu juga bagi PDO, apa yang orang buat adalah salah dan apa yang mereka buat adalah benar. PDO memang benar-benar 'sesumpah' yang hilang arah. Hehehe! Kita sudah melihat warna sebenar PDO.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...