Suara Anak Pahang - Perlu Baca

17 February, 2011

PANAS: PRK - PAS ANGGAP LATIHAN

Pas tidak yakin menang dalam PRK Merlimau dan Kerdau. Kata pemipinnya, PRK ini hanyalah satu latihan. Bermakna mereka tak anggap serius PRK ini.

Malang sungguh para pengikut Pas kerana usaha sungguh-sungguh mereka hanya dipersia-siakan dan tidak dihargai pemimpin. Usaha mereka hanya mainan dan bahkan mereka sendiri hanyalah barang mainan kepada pemimpin mereka.

Apa kata para pengundi terutama pengundi muda Pas, yang lebih bijak itu permainkan pula para pemimpin Pas dengan tidak mengundi calon Pas. Kita lihat siapa yang lebih bijak dan kita lihat siapa yang kena.

Kepada pengundi muda Pas, memadailah diperbodohkan sekali dari diperbodohkan selamanya.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...