18 February, 2011

Hangat: Harga Makanan Yang Meningkat

Harga makanan dunia mencecah tahap berbahaya dn meruncingkan politik dan sosial Timur Tengah dan Asia.

Laporan menunjukkan peningkatan harga makanan terutama gandum, jagung, gula dan minyak masak sebabkan 44 juta penduduk negara membangun dikategorikan miskin tegar.

Sumber Sinar Harian 17.Feb m.s. N23



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

C L J said...

Antara ayat dalam protokol zion yang hamba masih hafal ialah: ".... which will not give any benefit to them for in the same time we will force the increase of their food and necessities until .... " Tak perlu terjemahlah ayat mudah jer tuuu. Tak payah hurailah. Dah terang dah tuuu.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...