11 February, 2011

VIDEO PANAS ~ ANU-ARR SHAMSIDAR !!!! (KLIK SINI)

Ummi telanjangkan Anu-arr menampakkan 'batang berjuntainya'. Ummi juga dedahkan 'kemaluan' kakak iparnya, Shamsidar yang ada membuat hubungan dengan Anu-arr. Kak Jijah katanya juga tahu mengenai ini tetapi hanya berdiam diri. Anu-arr balun belakang lelaki, Anu-arr balun depan dan belakang perempuan, Anu-arr balun segala lobang-lobang yang ada didepan matanya.

Kenapa Kak Jijah berdiam diri? Mungkin dia relakan dan lebih baik Anu-arr balun belakang orang lain dari balun belakangnya kerana dia suah tidak tertahankan lagi? Ummi kata dia ada rakaman video 'Anu-arr dan Shamsidar'? Wah! semua sudah bertelanjang sekarang ini.

Ini bukan kata saya tapi kata blog Warisan2057; (KLIK SINI)
 --------------------------
  
warisan naik syok malam tadi bila Ummi Hafilda beritahu dia ada simpan video anwar dan shamsidar. dasyat ummi ni , you dont play-play tau.

tabik kat ummi yang dedahkan detail mengenai hubungan anwar dengan shamsidar, kakak ipar dia.


yang lucunya bila ummi kata dia tak minat dengan jantan yang main depan belakang, wow !

yang lebih lucu pulak bila ummi kata ada isteri yang tak kisah dengan laki yang main depan belakang macam azizah dan shamsidar ! mereka tak kisah pun anwar melenjan jantan, yang kemudian nya melenjan mereka pulak.


sesuatu yang tidak dapat warisan bayangkan adalah kuasa seks super power yang anwar miliki, azizah adalah breakfast dia, shamsidar lunch dia, mat jambu dinner dia dan GRO cina yang nala supply adalah supper dia.


azizah pun macam tak kisah aje anwar ada hubungan dengan shamsidar dan mat2 jambu ni. macam dah biasa je !


ceramah Ummi selama satu jam setengah di jalan kebun malam tadi telah membongkar akhlak sebenar seorang manusia yang namanya anwar ibrahim.


warisan merasakan Pas berada dalam kancah kesesatan yang nyata bila mereka berajakan anwar sebagai ketua mereka.

5 comments:


Anonymous said...
dalam pas pun ramai macam anuar... selama ni mereka nampak keburukan orang umno jer. sebab itu pas sekarang begitu mesra dengan anwar... mat sabu tu pun sama... bini orang pun balun... tapi pihak pas kata ada 4 saksi ker? munafik puak pas ni... takan nak main pun kena ada saksi... tak tahulah puak pas ni suka main ramai2... geli aku tengok muka mat sabu... kata mak aku... kalu ternampak muka mat sabu sah rezeki hari itu tak masuk.
Anonymous said...
penyokong tegar pas memang cmtu..belajaq saja tinggi ada yang jawatan resident engineer tpi bila nampak org melayu beli ekor dia dgn spontan kata yg beli ekoq tu ialah orang2 umno...yg jahat masuk neraka sume org umno org pas dah jamin msuk shurga...itulah org pas sembahyang tungging terbalik...tpi otak dok di lutut...memang bangang org2 pas ni..dah xbleh wat cmna dh...bgi depa org umno tetap jahat...sedihnya saya tgk org2 melayu berpecah dangkal mcm org pas ni...
Anonymous said...
turun gombak pulak... sesat cari jalan dalam kebun tu
Anonymous said...
tak sabar nak tengoklah video nuar dgn shamsidar.... mana lebih hebat nuar punya ke atau CSL pmuya.... org Cinoa sayang kat CSL sbb kata mereka dia punya tu mahu jejak 7inci.... tunjukkan lah ummi... (merayu sangat2 ni)
Anonymous said...
"kata mak aku... kalu ternampak muka mat sabu sah rezeki hari itu tak masuk." kah..kah..kah... memang lawak.. setuju...

1 comment:

Anonymous said...

aku geram gak nak tengok apam ummi hafilda ni, ayam tua mesti liat kan!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...