18 February, 2011

Idea Bernas Tuan Ibrahim

Tuan Ibrahim Tuan Man cadangkan ditambah produk pelancongan negara dengan jadikan politik sebagai produk terbaru. Ini berikutan banyaknya PRK selepas PRU12 berbanding masa lampau.

Jadikan pilihanraya sebagai produk pelancongan satu perkara yang agak menarik, namun yang kurang bijaknya adalah menjadikannya produk dibawah pelancongan politik sedangkan ianya boleh dibangunkan dalam produk sedia ada.

Juateru, saya cadangkan politik, PRK dan demonstrasi yang selalunya dilakukan oleh pihak Pas dan PKR dipromosikan dalam pelancongan hiburan (entertaiment).

Kenapa tidak, kan seronok tengok juak-juak pas berdemo sambil baring-baring tengah jalan serta bertindak ganas seperti haiwan didalam pertunjukan sarkas.

Jika tidak percaya, lihatlah nanti di PRK Merlimau dan Kerdau bagaimana aksi-aksi mereka yang kadang-kadang diluar batas kemanusiaan. Hehe! Pas memang hamPas. Semoga tidak seperti monyet, kerana malu, menutup kedua-dua tangan kemuka tetapi tanpa sedar menunjukkan 'kemaluan'nya.




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...