05 February, 2011

PKR SABAH PUSING BELAKANG, ANU ARR KEMALUAN...


Alah-mak! Apa sudah jadi? Hangpa, lepas sorang...sorang buat perangai nooo?
Hangpa memang nak menjatuhkan 'kemaluan' aku...patut-patut dari awai  lagi aku dah liwat bontot hangpa semua.....


Wan Azizah diberitakan akan ke Sabah esok bagi menyelesaikan kemelut yang berlaku didalam PKR Sabah. Bagaimanapun nasib baik menyebelahi beliau kerana belumpun beliau sempat menangani kemelut berkenaan, ianya telah terselesai dengan sendirinya.

Bagaimanapun Wan Azizah tidak lega dengen penyelesaian masalah berkenaan kerana bukan itu yang PKR mahukan, bahkan penyelesaian kemelut berkenaan merupakan tamparan hebat buat Wan Azizah dan Anu arr sendiri.

Diberitakan bahawa PKR Sabah sudah hampir masuk kedalam lubang kuburnya sendiri. Hanya menunggu masa untuk ditimbus dan ditanam dalam-dalam. Ini kerana pada hari ini Pengerusi PKR mereka yang dilantik oleh pemimpin 3A beberapa minggu lalu, Pajuddin Nordin melompat dan menyertai UMNO.

Baru minggu lepas orang kuat melalak mereka, Gobalakrishnan keluar parti dan mengiitiharkan  jadi Ahli Parlimen Bebas, hari ini orang kepercayaan pemimpin di Sabah pula bertindak meninggalkan parti dan lebih pedih buat PKR apabila bertindak menyertai UMNO. 

PKR diibaratkan sebagai sebuah bahtera yang hampir karam dan pasti akan tenggelam. Justru, kita menyeru kepada semua yang ada didalam kapal berkenaan supaya berusaha menyelamatkan diri masing-masing.

Dalam sedu-sedan terdengar suara sayu-sayu,.....suara abang Anu arr...'Tak apa Azizah...tak apa.... ! Abang nak nyanyi satu lagu......' Sila Klik untuk mainkan lagu itu......


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...