09 February, 2011

Mesyuarat Kabinet Di Kuantan, Pahang

PM tiba di lokasi dan kelihatan MB Pahang menyambut mesra para delegasi


DATUK Seri Najib Razak (tengah) bersama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob bergambar bersama jemaah menteri sebelum Perdana Menteri mempengerusikan Mesyuarat Jemaah Menteri di Yayasan Pahang 
di Tanjung Lumpur, Kuantan, hari ini. - Foto Azmaidi Abidin / Berita Harian



Hari ini 9 Feb 2011, buat julung kalinya mesyuarat Kabinet diadakan di luar Putrajaya, YAB Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak mempengerusikan mesyuarat Kabinet di kompleks Yayasan Pahang, Tanjung Lumpur Kuantan bermula jam 9.30 pagi tadi.

Ia juga merupakan yang pertama semenjak beliau menjadi Perdana Menteri pada 3 April 2009.

Sebelah petang, Perdana Menteri dan jemaah menteri dijadual melawat Pusat Komuniti Perumahan Bersepadu (PKP Bukit Kenau) di Pekan yang mengandungi pusat kraftangan, rumah peserta, projek ternakan ikan keli dan ternakan kambing, projek pertanian fertigasi dan pusat homestay Bukit Kenau.


Klik ke blog asal untuk berita lanjut dan gambar-gambar:
Sumber PahangKu http;//pahang-ku.blogspot.com


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...