Suara Anak Pahang - Perlu Baca

04 February, 2011

CIKGU MALA MUKA BONTOT AYAM TAK MALU NAK JUMPA TOK AI?

Elok Cikgu Mala makan bontot ayam biar muka tak malu tu macam bontot ayam nanti.

Benar atau tidak berita bahawa Cikgu Mala bercadang untuk bertemu Tok AI bagi membantu menyelesai beberapa masalahnya selepas PRK Tenang baru-bari ini tidak dapat kita pastikan. Kemungkinan benar tetap ada kerana bagi mereka yang tertekan akan sanggup buat apa saja tanpa rasa malu lagi.

Baca post sepenuhnya yang saya cNp dari laman blog Gelombang Rakyat.


Ura2 mengatakan bahawa Calon PAS yang tewas pada PRK DUN Tenang, Normala mahu berjumpa dengan Tok Ai kedengaran di kalangan masyarakat setempat. Dengar kata Normala ingin merayu kepada Tok Ai agar membantu agar pihak berkuasa tidak mengambil tindakan terhadap suaminya yang menyalahgunakan cuti MC untuk kepentingan politik. Sudahlah Normala, PRK pun sudah habis. Jika benar kamu seorang pemimpin, bantulah penduduk2 setempat yang kini sedang mengalami tekanan banjir di Labis.


9 comments:


  1. Anonymous says:
    Yang hang gatal nak bertanding tu apsal?
  1. ya bekas guru mala, hang x payah masuk UMNO/BN pun tapi hang kena tunjukkan kepada rakyat Tenang yg hang rasa bersalah sesangat kerana:
    1. tinggalkan murid2 yg masih mahu belajaq dgn hang,
    2. ajak laki hang pi kempen sampai sanggup amik MC 21 hari.
    3. dlamasa kempen tu hang pun syubhah dhn DAP/PKR.

    pastu hang kena tolong penduduk sekitar hang yg dilanda banjir dengan ikhlas. hang kena join dgn semua kaum dan agama bagi bantuan kepada penduduk Tenang. kalau hang kena ludah pun hang kena accept, pi basuh je dgn air banjir tu. Insyaallah Tok Ai akan tolong hang. org UMNO bukan nya zalim mcm hangpa dok pikiaq.

  1. Anonymous says:
    tak pe minta je kat Nik Aziz tu...mana tau makbul doa dia tu nanti

  1. Anonymous says:
    HAA baru hang tau,skg nak kerja apa? kerja guru tu mulia,membantu anak anak didik dari tahu kepada tahu.boleh bentuk akhlak mereka.
    Gatai masuk politik,kalau menang tak apa boleh jumpa bang nuar.mcm2boleh cerita.Terimalah hikmahnya,sebenarnya Allah telah melindungi kamu dari sebarang fitnah dan agar kamu akan jadi lebih baik.Tgk Ust haron D.Kalah dalam PR.itulah hikmahnya,dia terpelihara daripada daripada rasuh dan fitnah.Bersykurlah apa yang berlaku.Kamu jangan dijadikan kambing hitam lagi.besarkan keluarga kamu agar menjadi insan berguna.Jauhkan dari politik PAS yang penuh dgn suci dalam debu?

  1. Anonymous says:
    mala yg aku kenal ialah tak makan saman, hipokrit pandai bermuke2, pentingkan diri sendiri, tidak akan menghargai pertolongan org lain mcm anjing menggigit tangan org yg selamatkannya, singkap bongkak dan sombong belum pun ada kedudukan yg tinggi.

    Jadi aku harap tok ai jangan mencampuri urusan masalah peribadi mala dgn lakikinya yg mereka sendiri timbulkan maalah tersebut.

    Kenapa mala dan lakikinya tidak mintak tolong kpd n.ajis dan ularmak2 dalam pas sahaja......?

  1. Anonymous says:
    lain kali jangan ambil mc tipu.kalau sakit betoi tak pa la.Jangan takut kena ambil tindakan hang tipu,yang tu namanya subhat dgn doktor pas la tu.Mai hantar kat Pulau Gezamboo baru dia tau.

  1. Anonymous says:
    amboiii suami isteri malas ni , masa kempen kau fitnah org yg baru meninggal , kau buat fitnah pasal calon BN , kau buat fitnah pasal rakyat johor .. bila dah kalah orang PAS ni hina lagi rakyat johor konon duduk pendalaman laa , org kampung taktau apa-apa laa ..

    kepala hotak hang !!! nak bantuan jumpa umno .. pi laa jumpa nik ajis tu dia jutawan yg sorok duit dia mampu tolong apa ! takpun jumpa DAP , yg habis semua kontrak dia sebat konon no direct nego konon last-last semua anak beranak DAPigs yg sapu hahahaa

  1. Anonymous says:
    mu mala keno samak kerno dok bergelumang dgn kapir harbi dap tuh serto pati gay ...

  1. Anonymous says:
    Pergi lah jumpa puak-puak yang mencalunkan anda bertanding dulu. Mereka mesti bertanggong jawab atas calun serta keluarga mereka, Sebelum buang undi dahulu anda tak fikir hal ini sekarang baru tersepit...sudah lah Mala....

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...