Suara Anak Pahang - Perlu Baca

10 February, 2011

KERAJAAN PEMBANGKANG MALAYSIA ?

 Ini punya armada aaah, US tarak boleh kesan sama dia punya radar oooo
kita punya manyak moden and berri softikated wooo


Blogger Semut Hitam mengutuk 'Mahfuz Al-Bean' bagai nak rak. Kesian juga apabila Mahfuz yang bengap itu di perbodoh-bodohkannya, tapi ......memang patutpun. Ini berdasarkan kenyataan yang dibuatnya sendiri baru-baru ini.

Wow! Mahfuz Bean cadangkan itu ini untuk dipraktikan oleh kerajaan. Tak sangka otak makhluk yang hanya lulusan ...tak lulus SRP ini brilliant, bijak dan mampu berfikir diluar kepala hotaknya.

Tony Pua.....ka, yang mewarisi bakat semula jadi Pelayar Agung China Laksmana Cheng Ho, bukan sebagai waris keturunan kepada Cheng Ho, tetapi waris kepada keturunan pencacai pengangkat najis Laksamana Cheng Ho itu sewaktu didalam pelayarannya. Sebagai mengenang jasa datok nya itu maka beliau akan dilantik sebagai Panglima Angkatan Tentera Laut Malaysia JIKA pakatan pembangkang berkuasa.

Manakala Menteri Pertahanannya pula adalah 'Mahfuz Al-Bean'. Yang ternyata bijaksana dan bijaksini dalam segala macam strategi termasuk peperangan dan beliau telah membuktikannya dengan membantu BN memenangi PRK di tenang tidak lama dulu.

Nampaknya, Pakatan Pembangkang memang sudah lengkap dengan segalanya untuk berkuasa di Malaysia. Mereka ada 'Nik nAziz' yang bila-bila masa boleh menyeru 'tentera syaitan' nya untuk berjuang. Mereka ada 'Kapral Sink' yang akan mampu menunda apa saja keputusan yang dibuat berkenaan mahkamah. Mereka ada 'Anu-Arr' yang memiliki 'tropedo' yang mampu menembak dari apa jarak sekalipun terutama dari belakang.  Mereka juga ada Mahfuz, yang akan buat lawak-lawak bodoh sepanjang masa....kah kah kah!

Maka lengkaplah sebuah pakatan untuk memerintah dan membawa Malaysia kepada kehancuran! Ada sesiapa yang mahu percaya?










2 comments:

Penditakainsingkat said...

Salam Bro.

Kerajaan pembangkang di Malaysia adalah Kerajaan Singapochisia dengan dominasi China racist DAP.

Anonymous said...

tony phua mahu armada macam tok nenek dia naik tongkang dulu2

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...