26 February, 2011

MELAYURAYA DAILY DIMASUKKAN KE HOSPITAL

 
 
 
 
Makluman kepada semua sahabat blogger:

Blogger MelayuRayaDaily, Dato' Azizan Yaakob telah dimasukkan ke Hospital di Temerloh kerana diserang stroke. Awal pagi tadi beliau dimasukkan ke Hospital Jerantut bagaimanapun dipindahkan ke Hospital Temerloh kira-kira jam 11.00 pagi tadi. Keadaan beliau dikatakan stabil.

Selain dari menulis di blog MelayuRayaDaily, beliau juga menulis dibeberapa blog lain lagi. Bersamalah kita berdoa agar kesihatan beliau dipulihkan Allah dengan kadar seberapa segera. Hasrat beliau untuk bersama-sama kita memeriahkan lagi PRK DUN Kerdau ini tidak dapat dilaksanakan dan tidak kesampaian. BH memohon maaf bagi pihak beliau atas kesulitan yang rakan blogger GAP hadapi yang melibatkan janji-janji beliau.

4 comments:

PUTRA MERDEKA said...

terima kasih atas maklumat bro..

Kama At-Tarawis said...

kak kama doakan dia cepat sihat kembali..

fre da said...

SEMUGA DIA KEMBALI SIHAT.

Buntat said...

Terima kasih info dari BH. Macam mana keadaan sekarang. Sama-samalah kita doakan dia cepat semboh. Harap BH memberi info terkini lagi.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...