Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 February, 2011

HANGAT: CERITA JUBUR KEMBANG DAN PERMOHONAN MAAF PDO











Saya CnP sepenuhnya posting dari blog DUNIACACAMARBA  mengenai seseorang yang membuat tuiduhan palsu terhadap seseorang dan akhirnya terpaksa memohon maaf secara terbuka. Saya tidak pasti jubur siapa yang kembang, yang menuduh atau yang tertuduh, atau juga yang mamasukkan anu nya kedalam jubur seseorang itu, yang pastinya tekak saya pun dah rasa kembang membayangkan hampas kunyit dari lubang jubur seseorang itu. Apapun bacalah;


Ya, ada jubur orang kembang hari ini. Punca juburnya kembang kerana pengumuman permohonan maaf di bawah ini.

Saya petik:



PDO: Permohonan Maaf Terbuka Buat Saiful Bukhari
Selepas lebih dua tahun artikel itu disiarkan, maka pada hari ini 31 Jan 2011 Pahang Daily Online (PDO) secara rasminya ingin mengumumkan penarikan balik enam artikel berkenaan. Sebagai sebuah blog panas dan sensasi, ada kalanya artikel yang dihantar oleh orang awam dan krew-krew kami dari seluruh negara tidak ditapis dengan sebaik mungkin menyebabkan laporannya terkadang terbabas dari etika penyiaran yang sebenarnya. Selepas lebih dua tahun menghantar krew kami untuk menyiasat kesahihan artikel tentang penyakit misteri Saiful berkenaan, ternyata laporan tersebut adalah tidak benar sama sekali. Malah, kami cuba menghubungi pihak yang menghantar email artikel berkenaan namun tetap tidak mendapat jawapan yang sepatutnya. Malah, melalui beberapa orang saudara mara dan sahabat terdekat Saiful yang ditemui ternyata laporan tentang penyakit misteri beliau yang disiarkan di laman blog ini dua tahun lepas adalah tidak benar sama sekali. Justeru itu, kami memohon maaf kepada individu terbabit iaitu Mohd Saiful Bukhari Azlan serta keluarganya dan seluruh rakyat Malaysia atas kesilapan yang berlaku itu...lanjut di PDO. 

P/s: Kembang, jangan tidak kembang!



Saya tiada kata-kata untuk dikatakan lagi! Hehe!

1 comment:

Anonymous said...

Damages have been done so saya nasihatkan Saiful dan keluarga lepas habis sahaja court case dengan Anwar Ibrahim terus saman pahang daily sebab memfitnah dan mungkin ini akan menjadi ikhtibar bagi blogger blogger pro pakatan supaya berhati hati melapurkan sesuatu perkara, dan jangan sesuka hati mengikut nafsu hanya kerna hendakkan sokongan dan undi. Rakyat sudah muak dan jemu akan badut badut politik yang tiada membawa apa apa kebaikan bagi rakyat, hanya tahu berceramah menhentam memfitnah, memaki hamun, memperlekeh agama Islam dan memutar belitkan ayat ayat suci Al Quran demi mendapatkan sokongan dan undi.

Semoga ssaudara Mohd Saiful Bukhari bin Azlan di berkati Allah swt sentiasa, berani kerana kebenaran dan sesungguh nya Allah di pihak yang benar.

Wallahualam.

Hamba Allah swt

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...