Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 February, 2011

HANGAT: PENDEDAHAN YANG MENDEBARKAN AL-JUBURI


Di merata-rata laman media sosial, facebook, blog, dan sebagainya gambar wanita ini telah tersebar meluas. Serta merta dia menjadi popular dan sudah menenggelamkan populariti  Cikgu Mala yang dilemaskan dan  ditenggelamkan oleh banjir di Tenang. Tetapi siapakah wanita ini? 

'Kunun'nya dia ada hubungan dengan Anu arr Al-Juburi. Hubungan sebagai apa?  Wah! Tentu ramai yang tertunggu-tunggu berita ini. Jangan ada sesiapa menuduh kita menyebarkan fitnah, apa yang kita lakukan ini adalah bagi mencari kebenaran kerana kebenaran itu memang sukar kita dapati dari pihak sebelah sana. Mereka selalu menyembunyikan kebenaran.

Justru, tunggulah sedikit masa lagi dan diharapkan semua bersabar.

4 comments:

Anonymous said...

Celako!! Celako!! Celako!! Ini mcm iklan stail PapaGomo jer... Kena tunggu lagi!!!

Apa pun wa misti tunggu... jgn jadi mcm PASetan yer... si kaki tipu.

usop said...

macam biasa.. jawapan yang kita akan terima adalah.. "semua ini adalah tindakan jahat dari umno yang sedang terdesak.., umno sanggup melakukan apa saja demi mengekalkan kuasa...
kita tunggu jawapan mereka....

usin said...

memang. umno memang kejam. itu yg gua suka tu. cara zalim lu org memang gua suka beb. kasi bongkar sama aljuburi... hohoho

Anonymous said...

Hahahaha.....

Konspirasi pulak ker ni..?

Anwar, oh Anwar...! Ko lah Hero Malaya Abad ini...!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...