Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 February, 2011

POLITIK NIK AZIZ MEMECAH-BELAH ISLAM MALAYSIA?

Doa orang-orang sesat ini dibiarkan saja oleh Nik Aziz


Apa lagi penghargaan yang patut diberikan kepada Nik Aziz sebagai pemimpin utama Pas selain dari Tokoh Pemecah-Belah Islam Malaysia. Bermula dengan politik kampong dan mempengaruhi orang-orang tua dan akhirnya mempengaruhi anak-anak muda sejak dari tadika lagi supaya membenci kerajaan yang di pimpin oleh UMNO.

Siapa yang menganjur sembahayang 2 imam? Siapa yang memfatwakan undi Pas masuk syurga undi UMNO masuk neraka? Siapa pula yang mengharamkan kerjasama UMNO dengan MCA dan MIC? Siapa pula yang halal bererjasama dengan kafir harbi DAP?

Orang Melayu Islam Malaysia dipesongkan dan dikelirukan. Dengan menyerupai ulamak sedangkan sebenarnya ularmak, dengan menyerupai tok guru tetapi sebaliknya tok garu. Mereka akan tentumya lebih dihormati  andainya tidak berpolitik, namun keseronokan memeggang kuasa membuatkan mereka ini lupa tanggungjawab sebenarnya.

[Klik Sini]

5 comments:

Anonymous said...

biarkan doa ini sesat....

jangan pula kata Chua Sok Lek

diiya-iyakan pula,

rasanya lagi sesat tuh....

Anonymous said...

bertaubat tapi kalau masuk PAS alamat makin sesat lah dia

creative said...

PAS sepatutnya tidak mendoakan sesuatu yang buruk untuk sesame kita umat Islam.

Mohonlah sesuatu yang baik-baik.

Kalau macam ni tindakan PAS, Aku rasa tawar hati nak sokong.



http://mywordismythinking.blogspot.com

Anonymous said...

Alhamdulillah..Allah telah hancurkan Pas di Tenang sepertimana Allah hancurkan tentera2 azhab. Allah telah berikan kemenangan kepada UMNO sebagaimana menangnya para Nabi..

Anonymous said...

nik aziz disaran menukar ugama kepada budhha atau kristian atau hindu kerana di boleh mendpat petunjuk yg baik..dia telah menjadi ulamak kat malaysia di hina kerana memberi pendapat dan mempermainkan hukum tuhan...masjid dibabi kan..kafir mengkafir sesama islam..bala sesama islam..dgn menjadi paderi atau sami budhha atau hindu baru dia dpt melihat mcm mana mereka ni tidak pernah mengutuk sesama penganut mereka............tapi bg saya nik aziz nik mat ni sebenar bukan islam lagi dh pun...org islam tak buat keje bodoh mcm nie

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...